در آموزش و پرورش منطقه ١٧ تهران برگزار شد:

سلامت و نشاط از مولفه‌های اولیه اصلاح سبک زندگی در جامعه است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش منطقه 17 تهران در اولین همایش ارتقای سواد حرکتی، سلامت و نشاط را از مولفه‌های اولیه اصلاح سبک زندگی در جامعه دانست و سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان را از مهمترین اهداف آموزش و پرورش بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سلامت و نشاط از مولفه‌های اولیه اصلاح سبک زندگی در جامعه است

اولین همایش بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان دوره ابتدایی، با حضور مدیران مدارس ابتدایی، مهدی نیکبخت؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه ١٧، طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، مصطفی عرب؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه در سالن آمفی تئاتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، کانون فرهنگی و تربیتی میثم برگزار شد.

در این همایش مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش در رابطه با اهمیت فعالیت های ورزشی در مدارس صحبت کرد و از مجموعه مدیران مدارس، کارشناسی تربیت بدنی و معاونت پرورشی و تربیت بدنی، به سبب کسب رتبه برتر توسط کارشناسی تربیت بدنی در سالهای متمادی در سطح شهر تهران قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پرداختن به ورزش و تقویت روحیه ورزشی سلامت و نشاط جامعه را تضمین می کند، تصریح کرد: سلامت و نشاط از مولفه های اولیه توسعه انسانی در جامعه هستند، بنابراین اگر نسبت به کودکان و نوجوانان و سلامت جسمی و روحی آنها حساس نباشیم و برای آنها ایجاد انگیزه نکنیم، توسعه انسانی هم شکل نمی‌گیرد .

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن تبیین مراحل اجرای بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان ابتدایی، همکاری مدیران مدارس را جهت تحقق این فعالیت مهم ضروری دانست.

سلمانی از دبیران توانمند منطقه به عنوان مدرس طرح، مطالب مورد نیاز در رابطه با بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان ابتدایی و همچنین چگونگی اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی و اهمیت آن در مدارس مطالبی ارائه کرد.

در پایان عرب؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی، به سوالات مدیران در خصوص برنامه های تربیت بدنی پاسخ داد و این طرح را بستر مناسبی برای مشارکت اولیا و توجه آنها به فعالیتهای بدنی فرزندان شان دانست.

وی همچنین جدا از مشکلات موجود در راستای انجام این طرح فرهنگ سازی اجتماعی و اهمیت دادن به شاخص سلامتی برای خانواده هارا ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار