بازدید از روند آمادگی هنرستان‌ها در پروژه مهر 1400

کرمانشاه(پانا)- معاون آموزش متوسطه و رئیس اداره آموزش فنی حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور در هنرستان تلاش ناحیه یک کرمانشاه روند آموزش حضوری و مجازی دانش‌آموزان را مطلوب ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از روند آمادگی هنرستان‌ها در پروژه مهر 1400

علی مرادی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ضمن بازدید از کلیه کارگاه‌ها و کلاس ها با همکاران هنرستان تلاش به گفتگو نشست و سپس به همراه حامد شاهینی رییس اداره آموزش فنی و مهارتی به نظارت مستقیم ثبت نام و بررسی لیست ها و ...پرداخت.

مرادی اعلام کرد: مدارس ما برای هر سناریوی مشترکی که وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا اعلام کند برای آموزش آماده است.

وی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت این مرکز اظهار کرد: تعداد هنرجویان این هنرستان به دو برابر افزایش یافته ولی هنوز ظرفیت جذب هنرجو وجود دارد، همچنین با توجه به تکلیف ما بر اساس مسیر برنامه ششم توسعه و سیاست کلان آموزشی که هدف را توسعه آموزش های فنی و مهارتی و رسیدن به میزان ۵۰ درصد پوشش تحصیلی دانش آموزان در هنرستان ها است. من از کلیه همکارانم می خواهم حداکثر تلاش خود را جهت استفاده بهینه از فضا و مکان برای رسیدن به این مهم را به کار گیرند.

همچنین شاهینی رییس اداره فنی و مهارتی ضمن تأیید صحبت های معاون آموزش متوسطه افزود: با توجه به اینکه حدود ۳۰درصد از دانش آموزان پایه نهم هنوز ثبت نام نشده اند ترتیبی اتخاذ شود تا با مشاوره و راهنمایی و تبلیغات صحیح باعث هدایت آگاهانه و جذب هنرجو شوند.

وی خاطرنشان کرد: با همت مجموعه مدیریت هنرستان ها ما توانستیم ۵ درصد رشد پوشش تحصیلی را افزایش دهیم و در سال جاری امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.
حامد شاهینی افزود: دروس صرفا کارگاهی با هماهنگی با شورای مدرسه به صورت محدود و گروه بندی و فشرده به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار