سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست استانی پروژه مهر ۱۴۰۰:

ارزیابی مستمر و ارائه گزارش روزانه از آمادگی بازگشایی مدارس، اولویت‌ اصلی برای آغاز سال تحصیلی جدید است

تهران (پانا) - سومین نشست پروژه مهر ۱۴۰۰ اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضاء ستاد اجرایی پروژه مهر۱۴۰۰ در سالن شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی مستمر و ارائه گزارش روزانه از آمادگی بازگشایی مدارس، اولویت‌ اصلی برای آغاز سال تحصیلی جدید است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: تا پایان این هفته نظارت مستمر از نحوه اجرای فرآیندهای بازگشایی مدارس همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و ارزیابی‌ها بصورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تمام سعی خود را به کار می‌گیریم تا کمبود نیروی انسانی در استان را برطرف کنیم و در این مسیر کمک همکاران ستادی در وزارتخانه را نیز به همراه خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: همکاران محترم می‌بایست مشکلات را بصورت جزئی و مصداقی مورد بررسی قرار دهند و از بیان کلی‌گویی اجتناب کنند تا بتوان با اتخاد تصمیم درست، نزدیکترین و کوتاه‌ترین مسیر رفع مشکل را طی کنیم.

در ابتدای این نشست نیز روسای کمیته‌های استانی اجرای پروژه مهر ۱۴۰۰ با ارائه گزارشات مبسوط به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار