مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

زمینه‌سازی برای سال تحصیلی جدید با تشریک مساعی بخش‌های مختلف در استان انجام شده‌است

همدان (پانا) - با تشریک مساعی و هماهنگی بخش های مختلف زمینه‌سازی لازم برای آغاز سال تحصیلی صورت گرفته و برنامه‌های پروژه مهر استان به شکل مطلوب اجرا شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
زمینه‌سازی برای سال تحصیلی جدید با تشریک مساعی بخش‌های مختلف در استان انجام شده‌است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود در نشست شورای معاونین استان و روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق که با حضور رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت متبوع برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مهر به عنوان یک فرایند معطوف به عمل با سعی بلیغ و جهد جهید همکاران ما در کارگروه های هفتگانه در استان به خوبی دنبال شده است.

پورداود افزود: ستاد پروژه مهر استان در اقدامی خلاقانه کارگروه ارتقای توانمندی های نظام آموزشی و تربیتی را در راستای عمق بخشیدن به تعلیم و تربیت دانش آموزان در زیست بوم جدید فعال کرد تا برای اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی براساس اطلس مدارس به خوبی زمینه‌سازی شود.

وی تصریح کرد: با تشریک مساعی و هماهنگی بخش های مختلف زمینه سازی های لازم برای آغاز سال تحصیلی صورت گرفته و برنامه های پروژه مهر استان از جمله ثبت نام دانش آموزان، سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، ساماندهی نیروی انسانی، آماده سازی فضا و تجهیزات، واکسیناسیون فرهنگیان و ارتقای بهداشت مدارس به شکل مطلوب اجرا شده است.

پورداود خاطرنشان کرد: براساس راهبرد وزارت متبوع، اطلس آموزشی در مدارس به خوبی تدارک دیده شده و برنامه های سال تحصیلی جدید متناسب با گام های تعریف شده در شیوه نامه بازگشایی مدارس دنبال خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که واکسیناسیون فرهنگیان در استان به خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان استان نیز براساس برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار