امام جمعه موقت ورامین : با احتکار کنندگان و خائنین اقتصادی برخورد شود

ورامین (پانا) - امام جمعه موقت ورامین ظهر جمعه در سخنانی به صورت پیام جمعه با مردم شهرستان ورامین سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت  ورامین : با احتکار کنندگان و خائنین اقتصادی برخورد شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در سخنانی بیان کرد: از آنجایی که برای رعایت اصول بهداشتی نماز جمعه تعطیل است و این توفیق را نداریم که با مردم عزیزمان به صورت حضوری صحبت کنیم اما چند جمله را به عنوان پیام جمعه محضر شما مردم انقلابی دیار ۱۵ خرداد عرض خواهم کرد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین ضمن رعایت تقوای الهی به خود و مخاطبان فضای رسانه بیان کرد: تقوا نشانه هایی دارد و یکی از نشانه های آن صبر می باشد و نشانه دیگر آن توکل بر خداوند متعال است و باید در برابر مشکلات و بلاها صابر بود و به خداوند توکل کرد.

او اظهار کرد: در آستانه ۱۳ ماه رجب میلاد با سعادت امام علی علیه السلام قرار داریم که پیشاپیش تبریک عرض می کنم و ۵ نکته را خطاب به مخاطبان و کسانی که در فضای رسانه و مجازی صدای حقیر را میشنوند به عنوان پیام جمعه تقدیم می کنم ؛ امروز نه تنها کشور ایران بلکه بیش از ۸۰ کشور جهان با بیماری کرونا مواجه هستند ، باید بدانیم که ملت ایران مبتلا به این ویروس است و همواره ما با بیماری ها و حوادث مختلفی مواجه بودیم ولی بی توجه از کنار آنها عبور کردیم.

حجت‌الاسلام محمودی یادآور شد: سالانه ۱۶ هزار فوت بر اثر حوادث رانندگی و سالانه ۵۰ الی ۵۵ هزار فوت بر اثر دود و استعمال دخانیات داریم ،باید ما خودمان را در برابر حوادث بیمه کنیم و انشاءالله با رعایت بهداشت و روحیه تعاون این بیماری کرونا را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: برخورد قاطع ،سریع و عبرت آمیز با خائنین اقتصادی ، محتکران و سودجویان کمترین انتظار به حق ملت ایران می باشد ؛ مردم ایران نیز هر کجا از این امور احتکار اقلام بهداشتی اطلاع دارند به مراجع ذیربط اطلاع بدهند.

او بیان کرد: ضمن تشکر از پزشکان و پرستاران در بیمارستان ها ، به بیماران عزیز عرض می‌کنم که این را بدانید با توکل به خداوند و داشتن روحیه امید این بیماری را نیز پشت سر خواهید گذاشت ؛ جا دارد از گروه های جهادی شهرستان ورامین تقدیر و تشکر کنم بحمدالله گروهی از این عزیزان آمادگی خود را برای همکاری با کادر درمانی اعلام کرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: چون ما که نه در طرف مشورت دستگاه ها قرار می‌گیریم و نه اشرافی داریم ، این خواسته مردم به حق است که مسئولین امر به صورت شفاف به مردم گزارش بدهند که این بودجه چگونه اختصاص می‌یابد و چگونه صرف می شود.

خطیب جمعه ورامین بیان کرد: آمریکا بداند اگر چ چند هفته نماز جمعه به خاطر رعایت سلامت مردم تعطیل شده است اما فریاد انزجار و نفرت ملت ایران از او فراموش نخواهد شد ، آمریکا با کمال بی شرمی ایران را از لحاظ دارو تحریم می‌کند و به صورت مکارانه پیشنهاد کمک به این ملت را می کند ؛ انشالله ملت ایران این صحنه امتحان را نیز با عزت پشت سر خواهند گذاشت و بر دهان رسانه‌های مزدور و اربابان آمریکایی آنها خواهد کوبید.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار