استاندار قم: مردم و رسانه ها اخبار موثق مربوط به کرونا را صرفاً از طریق دانشگاه علوم پزشکی دنبال کنند

قم (پانا) - استاندار قم با اشاره به بروز شایعات مختلف در خصوص انتشار ویروس کرونا در قم گفت: مردم و رسانه ها اخبار موثق مربوط به این بیماری را صرفاً از طریق دانشگاه علوم پزشکی دنبال کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم:  مردم و رسانه ها اخبار موثق مربوط به کرونا را صرفاً از طریق دانشگاه علوم پزشکی دنبال کنند

بهرام سرمست در جلسه مشترک ستاد بحران، کارگروه سلامت و قرارگاه پدافند زیستی استان با موضوع کرونا طی سخنانی با اشاره به گزارشی از موارد ابتلاء به ویروس کرونا در قم اظهار کرد: برای مقابله با این بیماری، همه بخش های درمانی و بهداشتی استان در آماده باش کامل بسر می برند.
استاندار قم با بیان این که تدابیر پیشگیرانه لازم برای مدیریت و کنترل این بیماری در استان اتخاذ شده است و جای نگرانی نیست تصریح کرد: مردم مسائل و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.
سرمست با تأکید بر این که هر نوع اخبار کذب و شایعات در خصوص این بیماری می تواند منجر به تشویش اذهان عمومی بشود گفت: در این ارتباط دانشگاه علوم پزشکی قم تنها مرجع ذی صلاح محسوب شده و مردم و رسانه ها نیز اخبار موثق مربوط به این بیماری را صرفاً از طریق این مجموعه دنبال کنند.
او با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه های مسؤل برای مقابله با این بیماری خاطرنشان کرد: ضروری است سایر دستگاه ها نیز همکاری بیشتری را با مجموعه بهداشت و درمان استان داشته باشند.
دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از تمهیدات اتخاذ شده برای کنترل این بیماری در استان گفت: به مردم تاکید می کنم آرامش خود را حفظ کنند و با رعایت مسایل بهداشتی و با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار