تمدید مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی و بین‌‎المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید

تهران (پانا) - مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی و بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید تا پایان خردادماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی و بین‌‎المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ جلسه وبینار بررسی و ارائه گزارش استان‌ها از فعالیت‌های صورت‌گرفته در خصوص اطلاع‌رسانی و ترویج نخستین رویداد ملی و بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید (رسا) به صورت برخط با حضور تمامی معاونین سوادآموزی استان‌های کشور و اعضای دبیرخانه فراخوان برگزار شد.

دبیر فراخوان رسا به اهم اقدامات صورت‌گرفته در خصوص اطلاع‌رسانی و ترویج این رویداد پرداخت. تولیت، در ادامه به اقدامات در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: این فراخوان برای اولین بار در 55 کشور عضو آیسسکو و همچنین توسط جامعه المصطفی مطرح و مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه، نامجومنش دبیر کمیته علمی رویداد به دستورالعمل ارسالی در هفتم فروردین اشاره کرد و از معاونین سوادآموزی استان‌ها خواست در جهت اقدام کیفی مبادرت ورزند.

سپس بازگیر، معاون آموزشی سازمان به جمع‌بندی و اهمیت رویداد به طور مفصل پرداخت و مطالبی را بازگو کرد.

وی اظهار داشت: به جهت تقاضاهای مختلف دریافتی از مبادی داخلی و خارجی مبنی بر تمدید مهلت شرکت و بالا رفتن سطح کیفی رویداد، مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی و بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید تا پایان خردادماه تمدید شد.

شایان ذکر است که معاونین سوادآموزی استان‌های البرز، خراسان رضوی، کردستان، اصفهان، آذربایجان غربی و خوزستان گزارش فعالیت‌های صورت‌گرفته در خصوص اطلاع‌رسانی و ترویج این رویداد را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار