فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از پژوهشگران و صاحب‌نظران برای شرکت در فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید

سید علیرضا موسوی نژاد، اظهار کرد: تمامی صاحب نظران، نخبگان، دانشجویان، فرهیختگان، اندیشمندان، پژوهشگران، مجموعه های های دانش بنیان و استارت آپ ها می توانند در فراخوان همایش بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید شرکت کنند.

وی اضافه کرد: سوادآموزی، امروزه در یک زیست بوم جدید قرار گرفته است، چرا که آمار بی سوادی و کم سوادی، تحولات اجتماعی، پیشرفت فناوری های نوین، تعریف سواد و توجه به ابعاد سواد موجب شده است تا سوادآموزی در موقیعت خاصی امروزی قرار بگیرد، بنابراین سازمان نهضت سوادآموزی برای رسیدن به اهداف خود باید از روش های نوینی استفاده کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ادامه داد: همایش بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید در دو بخش ایده ها و راهکارها، شامل مقالات، پژوهش ها و طرح های اجرائی و محصولات و تولیدات شامل سکوها، نرم افزارها و بازی های آموزشی برگزار می شود.

به گفته موسوی نژاد، علاقمندان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.rasa.lmo.gov.ir)) ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار