معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

توانمندسازی معلمان ابتدایی با نگاه تحولی از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش استان است

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت توانمندسازی معلمان ابتدایی با نگاه تحولی از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری است و اجرایی کردن آن با جدیت پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی معلمان ابتدایی با نگاه تحولی از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش استان است

زهرا نجار، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن بازدید از کلاس‌های توانمندسازی نومعلمان و آموزگاران زیر سه سال سابقه در دبستان منوچهر شریفی ناحیه یک شهر کرمانشاه، با اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های توانمند‌سازی گفت: هدف از توانمندسازی معلمان، حرفه‌ای شدن آن‌ها در راستای آموزش بهتر و کسب روش‌های نوین تدریس است که لازمه تعلیم و تربیت در زیست بوم جدید است.

نجار با اشاره به این موضوع که مهم‌ترین و اصلی‌ترین عنصر در جریان تعلیم و تربیت با کیفیت، معلم است، اظهار کرد: معلم با روش تدریس خود زمینه‌ خلاقیت و ابتکار و تعلیم و تربیت نسل آینده را فراهم می‌کند و نقش حیاتی و بی بدیل در آینده دانش‌آموز دارد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم که ارتقای توانمندی معلمان سرآغاز تحول در نظام تعلیم و تربیت است، دوره‌های دانش‌افزایی از جمله دوره‌های توانمند‌سازی معلمان ابتدایی با جدیت پیگیری خواهد شد.

نجار در پایان ضمن اشاره به سر فصل‌های دوره‌های توانمند‌سازی تصریح کرد: دوره مذکور با چهار سرفصل؛ روش تدریس ریاضی، روش تدریس فارسی، مدیریت و اخلاق حرفه‌ای معلمان، ارزشیابی کیفی توصیفی در تمامی نواحی و مناطق 24 گانه استان در حال برگزاری است و جامعه هدف این دوره تعداد 1856 نفر از نومعلمان و آموزگاران زیر سه سال خدمت را شامل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار