آخرین بازی جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۴

ایران بر بام فوتسال آسیا؛ خط و نشان یاران شمسایی برای قدرت‌های فوتسال جهان

تهران (پانا) - تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند قهرمان جام ملت‌های آسیای 2024 شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ایران بر بام فوتسال آسیا؛ خط و نشان یاران شمسایی برای قدرت‌های فوتسال جهان

 ایران و تایلند میزبان مسابقات در بازی پایانی جام ملت‌های آسیای 2024 به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتسال ایران، با شکست افغانستان، بحرین، کویت، قرقیزستان و ازبکستان به این مرحله رسیده و تایلند هم با شکست چین، میانمار و ویتنام در مرحله گروهی و سپس پیروزی برابر عراق و تاجیکستان به بازی فینال راه پیدا کرده است.

o

فهد بدیر الهوسانی داور اول، داور دوم: آن یان/داور سوم: هیرویوکی کوبویاشی/وقت نگه‌دار: ترونگ دانک/داور چهارم: لیون جیانکیائو، این دیدار را قضاوت می‌کنند.

46

بازیکنان تیم ملی ساعت 13:30 دقیقه به وقت ایران به سالن بانکوک آره‌نا محل برگزاری مسابقه رسیدند و شروع به گرم کردن کردند.

44

ازبکستان به عنوان میزبان دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال معرفی شده است. این دوره از بازی‌ها از ۱۴ سپتامبر تا شش اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهر) برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت.

با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

45

این ورزشگاه، مملو از تماشاگرانی است که تیم تایلند را تشویق می‌کنند، کریمی با یک ضربه تماشایی اولین گل ایران را وارد دروازه تایلند کرد. 

rrrr

دومین گل تیم ملی در روزی که شاگردان شمسایی بازی روانی را مقابل دیدگان هواداران تایلندی ارائه می‌کنند به زیبایی توسط سعید احمد عباسی ثبت شد.

wq

با مشخص شدن نماینده‌های فوتسال آسیا، سیدبندی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال نیز مشخص شد و تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست قرار خواهد گرفت.

ملی پوشان فوتسال تایلند موفق شدند در فاصله ۱۴ دقیقه مانده به پایان مسابقه اختلاف را به حداقل برساند.

تیم ملی فوتسال ایران نیمه اول دیدار پایانی مقابل تایلند را بابرتری پشت سر گذاشت.

tttttttttttttttttttt

علی اصغر حسن‌زاده از تجربه خود نهایت استفاده را برد و در بهترین زمان ممکن بار دیگر اختلاف را مقابل میزبان روحیه گرفته به عدد دو رساند. VARهم حریف یوزهای ایرانی نشدو داور گل را صحیح اعلام کرد. باقر محمدی با ضربه‌ای تماشایی توپ را از خط دروازه تایلند میزبان عبور داد.

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه کشی جام جهانی فوتسال ماه آینده در سمرقند برگزار می‌شود و دو تیم از یک قاره نمی‌توانند در یک گروه قرار بگیرند. بر این اساس تایلند از سید دو و تاجیکستان و افغانستان از سید چهار با تیم ملی ایران روبرو نخواهند شد.

127475_959

55

56

57

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار