معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

طرح سراج‌الهدی علاوه بر قرآن‌آموزی به‌دنبال بصیرت‌افزایی است

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز‌ عنوان کرد طرح سراج‌الهدی علاوه بر قرآن‌آموزی به‌دنبال بصیرت‌افزایی است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح سراج‌الهدی علاوه بر قرآن‌آموزی به‌دنبال بصیرت‌افزایی است

سید‌محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر اهمیت و جایگاه این طرح در مدارس، هدف از نگارش و اجرای این طرح را "بصیرت‌افزایی" عنوان کرد و گفت: قرآن‌آموزی باید منجر به افزایش بصیرت شود.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بر اهمیت تقویت هویت ملی دانش‌آموزان بیان کرد: مهمتر از علم‌آموزی این است که دانش‌آموزان احساس هویت کنند. هویت افراد در نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت ملی و مذهبی است که هر دو در لوای قرآن و کلام وحی شکل می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز در ادامه طرح سراج الهدی را چراغ هدایتی عنوان کرد و گفت: این طرح روشنگر راه معلمان بوده و امید است با همبستگی، اتحاد و با توکل به خدا و تمسک به احادیث، آیات الهی و اهل بیت پیغمبر اکرم(ص) ؛ امانت‌دار و مجری کلام وحی در کلاس‌های درس و زندگی باشیم.

طرح سراج‌الهدی، طرحی است در جهت توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی در زمینه آموزش قرآن کریم که با همکاری بسیج فرهنگیان و معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش در مدارس استان البرز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار