پاسخ کودکان غزه به دانش‌آموزان ایرانی: «صدای کودکان بی‌گناه را به جهان برسانید»

تهران (پانا) - دانش‌آموزان غزه به حمایت دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان پاسخ دادند و با ارسال نامه‌هایی از آنان تشکر کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ کودکان غزه به دانش‌آموزان ایرانی: «صدای کودکان بی‌گناه را به جهان برسانید»

‌متن قسمتی از پیام‌های ارسال شده از غزه خطاب به دانش‌آموزان سمپاد خراسان رضوی به شرح زیر است:

«من «‌یارا علی‌» هستم‌، چهارده ساله از مدرسه دخترانه بدر‌، آواره شمال به جنوب‌. من در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ از خانه‌ام آواره شدم و هنوز هم تلخی آوارگی را تجربه می‌کنم‌، ما در جایی که نیازهای اولیه زندگی در آن وجود نداشت شرایط سخت زیادی را متحمل شدیم‌. من هفت ماه از تحصیل محروم بودم‌، از حال و آینده ترسیدم‌. می‌خواستم دکتر شوم اما شرایط جنگ باعث شد آرزو کنم در عرصه روزنامه‌نگاری کار کنم تا رنج بچه‌های غزه را به دنیا منتقل کنم‌. حسرت خانه‌‌ام‌، خانواده‌ام و همه کسانی را که در شمال می‌شناسم دارم‌.

از دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی تشکر می‌کنم‌، کسانی که صدای ما را به گوش جهانیان رساندند و ظلمی که در حق کودکان غزه می‌شود را به دنیا نشان دادند‌.

از شما متشکرم

‌من ایمان محمد هستم‌، دوازده ساله‌ام‌. من از شمال غزه به جنوب آواره هستم و امیدوارم به آن بازگردم‌. این جنگ ما را از خیلی چیزها محروم کرده و آرزوهای‌مان را نابود کرده است‌‌‌، اما ما به‌زودی آن را بازسازی خواهیم کرد‌.  مدرسه من به نام «‌بدر‌» بمباران شد و ۷ ماه از تحصیل محروم شدم‌. من از خانه‌ام که به طور کامل ساخته نشده بود محروم شدم‌. از خانواده‌، اقوام و شادی محروم بودیم‌. اما با همه این‌ها صبر داریم و انشاءالله باقی خواهیم ماند‌. در پایان از دانش‌آموزان مستعد مدرسه استان خراسان رضوی تشکر می‌کنم‌. این سخن برای شما بچه‌هاست که سرهایتان را بالا گرفته‌اید و تماشا می‌کنید‌. شما تکه‌ای از قلب ما هستید. من شما را تشویق می‌کنم که با ما بیایید و در کنار ما باشید و درد ما را احساس کنید‌. برای همه کودکان جهان آرزوی‌ سعادت‌، سلامتی‌، برآورده شدن همه خواسته‌هایشان‌، احقاق حقوق کودکان فلسطینی، ملت‌شان و به پایان رسیدن این جنگ را آرزو میکنم‌. به شما می‌گویم‌ با این صدا که کودکان بی‌گناه را با وجود این همه درد نجات می‌دهد ادامه دهید‌.‌ از شما برای حمایت از ما و فریاد زدن پیام اذیت و آزار اسرائیل به دنیا سپاسگزاریم‌.

‌  درود و رحمت و برکات خداوند بر شما باد.»

797249f8g3GYzDA5vw6felF

797250fVbJAGwofWHdtSx2m

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار