معاون امور دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان خبر داد؛

آغاز جام معلم از 10 اردیبهشت

تهران (پانا) - معاونت امور دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از ابلاغ دستورالعمل فنی و اجرایی المپیاد ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی محلی دانشجومعلمان کشور در قالب جام معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جام معلم از 10 اردیبهشت

‌وحید عالمیان، معاون امور دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه‌ریزی و برگزاری مرحله مقدماتی ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی محلی در قالب ‌جشنواره ورزش‌های همگانی و بومی محلی‌ دانشجو‌معلمان درون پردیس و مرکز سراسر کشور در قالب «جام معلم» خبر داد.

‌عالمیان، تغییر شیوه زندگی دانشجو‌معلمان از فعال به غیر فعال را سبب بروز مشکلات و عوارض جسمانی و روانی برای آن‌ها دانست که می‌تواند بطور جدی روند زندگی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

عالمیان تصریح کرد: انجام فعالیت‌های منظم ورزشی و ورزش کردن به عنوان پدیده‌ای اجتماعی و دارای آثار ویژه و منحصر به فرد در سلامت و شادابی جسم و بالندگی روح و روان و توانمند‌سازی دانشجو‌معلمان بیش از پیش ضروری دانست.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را جامه عمل پوشاندن به دستورات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر همگانی کردن ورزش و زنده نگه داشتن و علمی کردن بازی‌های بومی و محلی و ایجاد پویایی در جوانان دانست و‌ گفت: دانشجومعلمان جوان به عنوان سفیران تعلیم و تربیت، مسئولیت خطیری برای متعالی کردن ارزش‌ها در حوزه تعلیم و تربیت بر عهده دارند و در طول مدت خدمت خود، دانش آموزان را با این ارزش‌ها آشنا می کنند.

وی با بیان اینکه کمیته اجرایی ورزش‌های همگانی در دانشگاه فرهنگیان با الهام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نگاهی مبتنی بر دانش و تخصص را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: امید است با حضور کارشناسان خبره، با تجربه و آگاه، شعار «دانشجو معلم، ورزیدگی جسم، امید» را اجرایی کنیم.

‌برگزاری مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، از 10 اردیبهشت آغاز و مرحله کشوری در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار