احمدرضا اصلانی:

نعمت سلامت و تندرستی باید در جامعه مورد اهمیت ویژه قرار گیرد

تهران (پانا) - مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲ در جلسه تخصصی مراقبین و رابطین سلامت مدارس، توجه به سلامت و امنیت را از عوامل موثر درآسایش و آرامش جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نعمت سلامت و تندرستی باید در جامعه مورد اهمیت ویژه قرار گیرد

فرشته لطیفی، کارشناس مسئول سلامت و تندرستی آموزش و پرورش منطقه ١٢ از برگزاری اولین جلسه تخصصی مراقبین و رابطین سلامت مدارس منطقه خبر داد.

این جلسه با حضور هما حاجتی؛ رئیس ادراه سلامت و تندرستی ادراه کل شهر تهران و احمدرضا اصلانی؛ رئیس ادراه آموزش و پرورش منطقه، حسین حاج علی محمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمد نورائی؛ معاون پشتیبانی و رئیس زاده؛ مسئول حراست منطقه در سالن آموزشگاه حضرت فاطمه (ع) برگزار شد.

لطیفی هدف از برگزاری جلسه را تبیین فعالیت و برنامه های کارشناسی سلامت و تندرستی در طول سال تحصیلی 1402-1401 را عنوان کرد.

لطیفی در ادامه با اشاره به اهمیت کار مراقبین و رابطین سلامت در مدارس خاطرنشان کرد: شاخص های اصلی و انتظارات حوزه کارشناسی سلامت و تندرستی در مدارس مورد تاکید قرار گیرد.

حاجتی، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل شهرتهران، به اهمیت نقش مراقبین سلامت و حضور پررنگ آنها در دوران کرونا اشاره و از تلاش نیروهای بهداشت مدارس در خصوص آموزش های مستمر در فضای مجازی تشکر کرد.

سپس اصلانی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه در خصوص دو نعمت ارزشمند سلامت و امنیت در جامعه عنوان کرد: می بایست این دو نعمت در جامعه، مورد توجه و اهمیت ویژه قرار بگیرند تا افراد جامعه، در آسایش و آرامش باشند.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه از اینکه همکاران با داشتن پست و سمت های مختلف در مدارس به عنوان رابط سلامت، در حفظ سلامت دانش آموزان و بهداشت مدرسه قبول زحمت کردند، تقدیر و کرد.

در حاشیه جلسه، آموزش فوریت های کمک های اولیه با حضور نماینده سازمان هلال احمر منطقه 12 برای مراقبین و رابطین سلامت مدارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار