مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲ شهر تهران:

جهاد تبیین باید در آموزش وپرورش به صورت ویژه دنبال شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲شهر تهران به همراه مسئولین آموزش وپرورش منطقه ۸ ضمن بازدید از کلاس‌های توجیهی بدو خدمت نیروهای خرید خدمات ۹ منطقه به میزبانی آموزش وپرورش منطقه ۱۲، بر تحقق جهاد تبیین در آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین باید در آموزش وپرورش به صورت  ویژه دنبال شود

دوره توجیهی بدو خدمت نیروهای خرید خدمات 9 منطقه تهران، به میزبانی آموزش نیروی انسانی منطقه 12 و با حضور آموزگاران مناطق 8 ،12 و هنرآموزان منطقه 12 و 9 منطقه دیگر در پژوهش‌سرای فارابی مرکز آموزش ضمن خدمت این منطقه در حال برگزاری است.

معاون پشتیبانی پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیریت منطقه ۸ به همراه بهنوش رضاقلی؛ مسئول آموزش نیروی انسانی و بنی جمالی؛ معاون آموزش ابتدایی این منطقه از محل برگزاری کلاس های آموزشی بدو خدمت نیروهای خرید خدمات ویژه دوره های ابتدایی و متوسطه دوره دوم بازدید به عمل آورد.

در ابتدای این بازدید که به صورت نشست صمیمی، مدیر و اعضای شورای معاونین منطقه 12 با معاونین منطقه 8 برگزار شد، احمدرضا اصلانی؛ پیرامون نقش مهم و حیاتی معلمین در تربیت نسل آینده ایران قوی اظهار کرد: پیشرفت و بالندگی هر کشور به انسان‌های آن کشور بستگی دارد و نیروی انسانی کارآمد و با دانش است که یک جامعه را بالنده و پیشرفته می‌ کند. تحقق توسعه، نیازمند پرورش نیروی انسانی باکیفیت و باصلاحیت است و پیشرفت همه‌جانبه بدون داشتن انسان‌هایی فرهیخته ممکن نیست.

مدیر آموزش وپرورش منطقه۱۲شهر تهران اضافه کرد: به‌روز رسانی آموزش ها در ابعاد مختلف برای معلمان نیز ضرورت دارد، چرا که مجموعه علوم همواره در حال تغییر و تحول هستند و باید با این جریان هماهنگ شویم.

وی افزود: جهاد تبیین باید در آموزش و پرورش به صورت ویژه دنبال شود، چرا که از روشنگری و تبیین در خیلی از امور غفلت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار