مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲:

نماز عامل تعالی انسان و رشته ارتباط مستحکم با خداست

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 با تاکید بر اینکه مسئولان مدارس، موانع احتمالی برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز جماعت در مدارس را به مدیریت آموزش و پرورش منطقه گزارش کنند تا نسبت به چاره جویی مناسب برای برطرف کردن آنها اقدام شود نماز را عامل رشد و تعالی انسان و رشته ارتباط مستحکم و مداوم با خداوند متعال دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۴۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نماز عامل تعالی انسان  و رشته ارتباط مستحکم با خداست

احمدرضا اصلانی، با گرامیداشت مقام شامخ حضرت زینب کبری(س) در سالگرد وفات ایشان و با تجلیل از رشادت‌های ارزنده شهیدان؛ با اشاره به برگزاری اجلاس نماز گفت: هدف از برگزاری این اجلاس یادآوری و تأکید بر اهمیت برپایی نماز و به ویژه برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز جماعت در مدارس است.

وی که ریاست اجلاس نماز در آموزش و پرورش منطقه12تهران را عهده‌دار بود، اظهار کرد: نماز پلی است برای برقرار نگهداشتن ارتباط مداوم و پیوسته ما با خالق هستی، در اوقات مختلف شبانه روز و در تمام طول عمر از سن تکلیف تا زمان پایان مأموریت‌مان در این دنیا.

اصلانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما با برپایی اجلاس نماز می‌خواهیم اعلام کنیم که نماز و به خصوص اقامه آن به صورت جماعت برای ما و مجموعه آموزش و پرورش مهم است و مهم بودن آن فقط به شعار نبوده و نیست، بلکه به گسترش فرهنگ برپایی این فریضه الهی در عمل است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اهداف گفته شده، انتظار می‌رود، اگر هر یک از مدارس منطقه12 شهرتهران، در مسیر برپایی هرچه باشکوه‌تر نماز جماعت، مشکل یا مشکلاتی نظیر فقدان امام جماعت در مدرسه دارند، اعلام کنند تا نسبت به رفع موانع چاره‌جویی شود.

بیست و نهمین اجلاس نماز آموزش و پرورش منطقه‌12 شهر تهران با حضور حجت الاسلام سید جواد بهشتی مشاور علمی ستاد اقامه نماز کشور و حدود 300 نفر از دانش‌آموزان، ائمه جماعات مدارس و فرهنگیان فعال در برپایی نماز جماعت در مدارس، در تالار بنیاد فرهنگی رفاه برگزار شد.

مهدی نعیمی، رییس امور قرآنی، مسعود زحمتکش کارشناس مسئول عترت و نماز و هادی نعیمی کارشناس مسئول امور قرآنی از معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرتهران نیز در این اجلاس حضور داشتند.

حجت الاسلام رضا رمضانی و دکتر حمید محصل مدیران مؤسسات فرهنگی، قرآنی «امیری حسین» و «رضوان» به عنوان سایر سخنرانان این اجلاس، گزیده‌هایی از تجربیات، راهکارها و نظرات خود را در خصوص چگونگی گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز، بیان کردند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار