همزمان با هفته دولت؛

۴ پروژه آموزشی و ورزشی در مراغه کلنگ‌زنی و افتتاح شد

مراغه (پانا) - دو پروژه آموزشی در هفته دولت با حضور مسئولان مراغه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و عملیات احداث دو فضای آموزشی-ورزشی نیز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
۴ پروژه آموزشی و ورزشی در مراغه کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به‌مناسبت هفته دولت، ۴۲ پروژه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی همزمان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان به صورت وبینار افتتاح و برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ به ظرفیت فضای آموزشی استان اضافه شد که دو پروژه به شهرستان مراغه اختصاص داشت.

این دو مدرسه در روستاهای چوان سفلی از توابع بخش مرکزی و آلماچوان از توابع بخش سراجو با ۱۲ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان احداث شده است.

مدرسه خیرساز زنده‌یاد «حاج یداله نیکفر» هم با ۷۰۰ مترمربع زیربنا در دوطبقه در خیابان دانشسرای شهر مراغه و مجاورت مدرسه هیئت امنایی شهید پرکار کلنگ‌زنی شد که این مدرسه ۶ کلاسه‌ در دو طبقه بازیربنای 700 مترمربع و در زمینی به مساحت 1600 مترمربع احداث می شود که اعتباری بالغ بر 5 میلیارد توامن برای آن پیش بینی شده است.

همزمان با آخرین روز از هفته دولت، سالن چندمنظوره ورزشی و خیرساز روستای «تازه‌کند علیا» با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه و سایر مسئولین شهرستانی کلنگ‌زنی شد که این سالن ورزشی به نام «زنده یاد حاج فرخ تیموری» در محوطه مدرسه این روستا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان احداث می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار