چاپ مقاله معلم مراغه‌ای در نشریه بین المللی ELSEVIER هلند

مراغه (پانا) - مقاله علمی-پژوهشی معلم مراغه ای در نشریه بین المللی ELSEVIER هلند به چاپ رسید.

کد مطلب: ۱۳۱۳۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
چاپ مقاله معلم مراغه‌ای در نشریه بین المللی ELSEVIER هلند

مقاله علمی-پژوهشی معلم مراغه ای «محمدعلی شب خیز» با موضوع «هیدروژل های حاوی اسانس آویشن دنایی و اسید گلیسیریزیک بارگذاری شده در بتاسیکلودکسترین، بررسی ویژگی‌های ساختاری، آنتی اکسیدانی و آنتی میکروبی و ارزیابی رهایش آنها» در نشریه بین المللی ELSEVIER هلند به چاپ رسید.

«شب خیز» دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته صنایع غذایی بوده و به عنوان معاون اجرایی هنرستان کشاورزی شهیدان کرمی مراغه مشغول به خدمت می باشد. از وی مقالات دیگری با عناوین « استخراج اسیدگلیسیریزیک از ریشه شیرین بیان به روش آب فوق داغ(2016)» و «بهینه سازی استخراج اسید گلیسیریزیک از ریشه شیرین بیان به روش آب داغ تحت فشار در مقیاس پایلوت» و «روشهای نوین استخراج اسید گلیسیریزیک از ریشه شیرین بیان» در ننشریات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

شایان ذکر است طی سالهای اخیر معلمان مراغه ای با افتخار آفرینی در عرصه های پژوهشی و چاپ کتاب و مقاله توانسته اند نام مراغه را به عنوان یکی از قطبهای مهم تولید دانش مطرح کنند.

این موفقیت را خدمت ایشان و جامعه فرهنگیان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، برایشان توفیق روز افزون مسئلت می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار