مشاور علمی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی کشور:

کیفی سازی پژوهش ها شرط بهره گیری از توانمندی معلمان است

مراغه (پانا) - مشاور علمی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی کشور، کیفی‌سازی پژوهش‌ها را شرط بهره‌گیری از توانمندی معلمان دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کیفی سازی پژوهش ها شرط بهره گیری از توانمندی معلمان است

هشتمین نشست پژوهشی معلمان هزاره سوم برای دانش آموز فردا با موضوع واکاوی برنامه های درسی به شیوه پژوهش کیفی باحضور مشاور علمی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی کشور در تالار شهید بهشتی مراغه برگزار شد.

رامین نوظهوری که میهمان ویژه این نشست بود با اشاره به برنامه های تعالی سازمان افزود: راهبرد کلان این است که پژوهش ها را به سمت کیفی سازی سوق داده و حوزه علم و دانش را به سمت اقدام پژوهی، درس پژوهی و آموزش پژوهی هدایت کنیم تا بتوانیم از توانمندی معلمان برای بهبود وضع آموزش بهره ببریم.

مشاور علمی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی کشور با تاکید بر دانش پژوهی و استفاده از علوم و فناوری های نوین و تقدیر از فعالیت چشمگیر معلمان در دوران کرونا گفت: خوشبختانه همکاران و معلمان توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن با وضعیت سخت آموزش دوران کرونا سازگاری پیدا کرده و شرایط مطلوب را برای توسعه و تعمیق یادگیری و آموزش فراهم کنند که این نوید بخش آینده ای روشن برای مجموعه بزرگ تعلیم و تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار