مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی:

وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با تامین نیروی انسانی اقدامات شاخصی انجام داده است

عملکرد ۴۸۵ مدرسه آذربایجان‌ شرقی در ارزیابی‌های بازگشایی مدارس بررسی شد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ شرقی در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس از پایش و نظارت بر عملکرد ۴۸۵ مدرسه استان در دور اول ارزیابی‌های پروژه مهر ۱۴۰۲_۱۴۰۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با تامین نیروی انسانی اقدامات شاخصی انجام داده است

علیرضا صیادی در جلسه پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ با تاکید بر در اولویت بودن موضوع کلاس بندی و توزیع کتب درسی گفت: برخی مشکلات باقی مانده در این خصوص به دقت بررسی شده و رفع نواقص با سرعت صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در مورد نیروی انسانی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با تامین نیروی انسانی اقدامات شاخصی را انجام داده و در استان ما نیز خوشبختانه ساماندهی نیرو روند مناسبی را طی کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اعلام نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان، فرآیند کلاس بندی و اختصاص نیرو باید حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه انجام شود تا برخی کمبودهای احتمالی در اسرع وقت حل شود.

صیادی تاکید کرد: طبق گزارش ارزیابان استانی، در برخی مناطق لازم است تجهیزات آموزشی تکمیل شود که سریعا با همکاری اداره نوسازی نیازسنجی شده و اقدامات لازم انجام گیرد.

وی حضور کارشناسان اداره نوسازی و تجهیز مدارس را در بخش دوم بازدیدهای پروژه مهر به جهت نیازسنجی تجهیزات آموزشی مورد نیاز و ایمنی مدارس ضروری خواند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تا آمادگی کامل مدارس برای بازگشایی، نیاز به بازدیدهای مستمر است، اضافه کرد: تاکید مقام عالی وزارت بر این است که همه کلاس ها و دانش آموزان در چرخه تعلیم و تربیت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار