مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ:

گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و پیروزی رسالت اصلی فرهنگیان است

کوهرنگ (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ عنوان کرد گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و پیروزی رسالت اصلی فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و پیروزی رسالت اصلی فرهنگیان است

آیین صبحگاه مشترک ادارات شهرستان کوهرنگ به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت،ایثار و پیروزی در محل سپاه ناحیه شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

در این‌ برنامه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین "ایوب محمدی" امام جمعه شهرستان، "شهباز اکبری" فرماندار ،"عزیز موسایی" فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، "علی یوسفی بابادی"مدیر آموزش و پرورش و سایر مدیران و کارکنان ادارات شهرستان کوهرنگ برگزار شد، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان کوهرنگ با حضور پرشور خود بر رسالت خود در گسترش فرهنگ مقاومت و ایثار در مدارس تاکید کردند.

در پایان این صبحگاه مشترک "علی یوسفی بابادی "مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ،ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد: سوم خرداد ماه، در اذهان مردم سرزمین ما، تداعی کننده ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگانی است که از دانشگاه دفاع مقدس به ما درس ایمان و ایثار را دادند.

یوسفی در ادامه گفت: گسترش و توسعه فرهنگ مقاومت، ایثار،شهادت و پیروزی را از جمله رسالت های اصلی فرهنگیان در مدارس است و ضمن اینکه لازم است خود، ادامه دهنده راه شهدا باشیم؛ باید فرزندان و دانش آموزان کشور را نیز به سرمشق گیری از آنها فرا خوانیم.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار