پیام تبریک مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

اصفهان(پانا) - محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان در پیامی فرارسیدن سوم خرداد ماه ، سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۸۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

در پیام محمدرضا ابراهیمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادسازی خرمشهر اراده‌ی الهی بود. امام خامنه ای ( مدظله العالی)

تاریخ پر فروغ انقلاب اسلامی ایران ، مملو از افتخارات و برگ های زرینی است که هر یک گواهی روشن بر استقلال ، عزمت ، سربلندی و استقامت این ملت بزرگ است . در این میان سوم خرداد ماه ، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی یکی از افتخاراتی است که تا همیشه همچون ستاره ای درخشان بر پهنه ی آسمان این مرز و بوم می درخشد .

فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه ای است که توانستند با اراده‌ای استوار، ایثار و از خودگذشتگی شکست دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال، آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.

بی شک جامعه فرهیخته ی فرهنگی و دانش آموزان مؤمن، آگاه، متعهد و انقلابی استان سرافراز اصفهان ضمن تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف، بیش از هر زمان دیگری در تداوم راه باشکوه شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی مصمم هستند و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان قدس شریف از پا نخواهند نشست.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) ،عموم مردم شهید پروراستان اصفهان،خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به ویژه جامعه ی فرهیخته فرهنگیان و دانش آموزان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان خواستارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار