مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کلات:

با هیچ زبانی نمی‌توان ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان را جبران کرد

کلات(پانا)- از جمعی از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان فرهنگی شهرستان کلات((هشت سال دفاع مقدس))به مناسبت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
با هیچ زبانی نمی‌توان ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان را جبران کرد

‍با حضور رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات،سرهنگ زیدانلو فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین حسین پور، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کلات و جمعی از مسئولین، از جمعی از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان فرهنگی شهرستان((هشت سال دفاع مقدس)) تجلیل به عمل آمد.

مدیر دستگاه تعلیم و تریبت شهرستان کلات در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا، به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، شناخت گفتمان شهدا را رمز عبور از جنگ نرم دانست و گفت: با هیچ زبانی نمی‌توان ایثار و از خودگذشتگی شهدا،ایثارگران و رزمندگان عزیز را جبران کرد.

وی افزود: از خداوند متعال برای تمامی شهدای عزیز، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های عزیزشان اجر دنیوی و اخروی آرزومندیم و قدردان زحمات همه شما عزیزان هستیم.

در ادامه جلسه هر یک از ایثارگران، آزادگان و رزمندگان محترم فرهنگی به بیان خاطرات شیرین دوران دفاع مقدس پرداختند و در پایان جلسه از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار