افتخارآفرینی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حوزه پژوهش

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، از پذیرفته شدن مقاله علمی یکی از فرهنگیان این منطقه با عنوان «نظریه‌های درس پژوهی در مدارس»، در اولین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه، خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حوزه پژوهش

یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، از پذیرفته شدن مقاله علمی با عنوان نظریه‌های درس پژوهی در مدارس، در اولین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه، که به صورت سخنرانی توسط نرگس حسن‌زاده بالا‌کفشه از فرهنگیان ناحیه دوشهرری پذیرش و ارائه شده بود خبر داد.

ایمانی ضمن تبریک به نرگس حسن‌زاده گفت: پژوهش، زیربنای اصلی پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شود که این مهم در حوزه آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت و الگوی توسعه جامعه در همه ابعاد از حساسیت، نقشی ظریف و حیاتی برخوردار است.

او ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان تربیت‌کننده و آموزش سرمایه‌های انسانی خلاق و پژوهشگر باید با تلاش مضاعف درحوزه پژوهش، دانش‌آموزان را به سوی پژوهش محوری البته با حمایت همه جانبه از آنان سوق دهد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در پایان خاطر نشان کرد: امروزه تحقیق و پژوهش در کنار آموزش یکی از اهداف بسیار مهم پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهد که باید مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه کارشناسان پژوهش و آزمایش در هدایت، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه پژوهشگری در میان دانش‌آموزان نقش موثری دارند تا انگیزه تحقیق و روش‌های درست پژوهش در آنان نهادینه شود.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار