مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری:

حضرت فاطمه زهرا الگوی تمام بشریت است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری حضرت فاطمه زهرا را الگوی تمام بشریت معرفی کرد، که پس از گذشت سال‌ها الگوی دختران و زنان کشور است بطوریکه در سوره کوثر به عنوان خیر کثیر از این حضرت نام برده می شود، شخصیتی که به دور از تشریفات به کمال انسانیت دست یافت.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضرت فاطمه زهرا الگوی تمام بشریت است

یعقوب ایمانی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که با همکاری چهار آموزشگاه در سالن فدک شهرری برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز زن اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی مناسب با اندیشه، فکر و درایت برای بانوان و دختران و کل مردم جامعه است.
وی گفت: اکنون وظیفه ما صرفا" در برگزاری جشن و مراسم گرامیداشت خلاصه نخواهد شد و لازم است به زندگی دختر گرامی پیامبر اسلام(ص) عمیقا" توجه کنیم که این بانوی بی تکرار چگونه و در چه شرایطی به دنیا آمد، در مقابل دشمنان دین پدر گرامی خود ایستاد، دشواری‌ها را تحمل کرد و حتی ازدواج او در سادگی تمام بود و فرزندان بزرگوارش هم افتخار بشریت شدند.
ایمانی اذعان کرد: چیزی که از دیدگان همه ما پنهان مانده است، توجه به جملات حضرت فاطمه زهرا(س) و از همه مهم‌تر خطبه فدکیه ایشان است که با تبیین شرایط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی دوران خود آینده بشریت را هم پیش بینی کرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری خاطرنشان کرد: امروز مادران و همسران شهدا و ایثارگران با پایمردی و از خودگذشتگی برای ما امنیت و آرامش بوجود آوردند و پیرو راستین حضرت فاطمه زهرا(س) هستند.


خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار