مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

گام بلند کمک‌های مومنانه مؤثر در محرومیت‌زدایی

شهرری (پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری گفت گام بلند کمک‌های مومنانه در محرومیت‌زدایی بسیار تاثیرگذار است و طرح کمک‌های مومنانه، پویش همکلاسی مهربان در مراحل مختلف با هدف کمک به نیازمندان بسیار قابل توجه است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
گام بلند کمک‌های مومنانه مؤثر در محرومیت‌زدایی

یعقوب ایمانی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری در حاشیه دهمین رزمایش کمک مومنانه پویش همکلاسی مهربان که با 200 بسته معیشتی برگزار شد، به پانا گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان با کمک خیرین در این روزها که ویروس کرونا بر آسایش و آرامش مردم سایه انداخته و جانشان را تهدید می‌کند، به صورت کاملا مردمی 9 دوره رزمایش برگزار کردند که امروز دهمین رزمایش کمک مومنانه پویش همکلاسی مهربان برگزار شد.
وی ادامه داد: از آنجا که توصیه همیشگی ائمه ما، کمک به محرومان بود، وظیفه خود می‌دانیم به میزان توان، به کمک نیازمندان بشتابیم و برای رفع نیازهای اولیه آن‌ها اقدام کنیم.
ایمانی افزود: ضمن تأکید در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سفره‌‌های مهربانی و با توجه به کمک رسانی به نیازمندان، 200 بسته ارزاق که هر بسته شامل برنج، روغن، ماکارونی، لپه، عدس، مرغ، به خانواده های نیازمند از طریق مدیران مدارس ارسال شد.
وی یادآور شد: همدلی و مشارکت همه جانبه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، اقدام قابل تقدیری است، چرا که استفاده از ظرفیت‌‌های خودجوش و جهادی با برنامه‌ریزی منسجم می‌تواند برای گره‌گشایی و حل مشکلات نیازمندان بسیار ثمربخش باشد و سبب شود تا از برکت این همدلی ها نیازمندان بیشتری بهره مند شوند.


خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار