با همکاری سپاه و آموزش و پرورش؛

ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

قم (پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم از اجرای برنامه مشترک با آموزش و پرورش همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری ضمن گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری اظهار کرد: یک مربی و معلم باید به این نکته توجه داشته باشد که خداوند متعال به او فرصت داده است که بتواند احکام خدا را بیان کند.

اکبری افزود: در نظام، دین و ارزش‌های ما و همه کسانی که در این راستا گام‌های موثری برمی‌دارند، آنچه که باعث حرکت می‌شود، باورهای دینی و ایمان به خداوند و ائمه(ع) و اعتقاد به این انقلاب اسلامی است که برگرفته از انقلاب جهانی معمار بزرگ اسلام حضرت نبی اکرم(ص) است.

وی ادامه داد: ایمان، انسان‌ها را بر آن می‌دارد که برای یک حرکت عظیم دیگری که آن، زمینه‌سازی ظهور دولت یار و دولت فراگیر حضرت ولی عصر(عج) آماده شود.

اکبری اضافه کرد: امروز سکان‌داری این حرکت به عهده یک شخصیت والا و برجسته، یک کارشناس دین یعنی رهبری معظم انقلاب اسلامی است که این کشتی را هدایت می‌کند تا به ساحل بنشیند و به سرمنزل مقصود برسد و ان‌شاءالله اسلام به تمام معنا کافی و وافی اجرایی و عملیاتی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم بیان کرد: خداوند متعال تصریح فرمود که: (وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ) و این اتفاق مبارک در حال انجام است که قطعا دولت یار خواهد آمد و این انقلاب به دست با کفایت آن حضرت خواهد رسید.

وی با استناد به آیه (إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا) اظهار کرد: دشمنان، تحقق دولت یار را محال و امری دور می‌بینند، اما منتظران و مؤمنان آن را نزدیک می‌دانند که قله‌ها یکی پس از دیگری دارد فتح می‌شود.

اکبری با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق عنوان کرد: فرزندان اسلام و رهروان راستین امامین انقلاب توانستند با این شجاعت عظیم این عملیات را انجام داده و مشت محکمی به دهن یاوه گویان و یاوه سرایان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی و خلف پلید او رژیم خونخوار و آدم‌کش صهیونیستی بزنند تا بار دیگر رسوایی، ننگ، نفرت، نابودی، ذلت و خواری را نصیب دشمنان کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: در راستای تجلیل از مقام شامخ علامه شهید مرتضی مطهری نیز، برنامه‌ای با مشارکت آموزش و پرورش و فرهنگیان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جوار مزار این استاد شهید برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار