برگزاری کارگاه‌ تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش‌ شهرستان‌های‌ استان تهران گفت در راستای ارتقاء سطح علمی همکاران مشاوره آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران کارگاه تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌ تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: این کارگاه آموزشی که برای 110نفر از همکاران حوزه مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی مناطق به صورت مجازی و به مدت دو روز برگزار شد با هدف پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پر خطر و شناسایی عوامل محافظت کننده ( آموزش مهارت‌های زندگی) به نوجوانان و جوانان و علل روی آوردن آنان به سوء مصرف مواد از جمله بحران‌های دوران نوجوانی،که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، با تدریس دکتر صرامی استاد دانشگاه، محقق و پژوهشگر حوزه پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره بنا بر تفاهم نامه پیشگیری از اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران و مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای همکاران برگزار شد، که امید است در آینده به صورت حضوری برای کسب مهارت‌های علمی -کاربردی در این حوزه برگزار شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تصریح کرد: همکاران آموزش دیده، کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد را برای همکاران، دانش‌آموزان و والدین در مناطق برگزار خواهند کرد تا در توانمند سازی گروه هدف(دانش‌آموزان) گام‌های موثری برای پیشگیری از رفتارهای پر خطر برای نسل آینده بردارند.

در پایان این دوره مقدماتی و میانی با برگزاری آزمون آنلاین، مدرسین مورد ارزیابی قرار گرفتند و افرادی که امتیاز لازم را کسب کردند،گواهی نامه رسمی از دانشگاه تهران دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار