از سوی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان:

اعلام رتبه‌های برتر شورای آموزش و پرورش مناطق 21 گانه شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - همزمان با آغاز هفته شورای آموزش و پرورش، رتبه‌های برتر شورای آموزش و پرورش مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام رتبه‌های برتر شورای آموزش و پرورش مناطق 21 گانه شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان گفت: با توجه به اهمیت حوزه شوراها و الزام ارائه گزارش عملکرد شورای آموزش و پرورش وفق بند ۶ ماده ۴ قانون شوراها مصوب مجلس شورای اسلامی، دبیرخانه شورای استان اقدام به ارزیابی از عملکرد شوراها در سال 99 نمود که از ویژگی‌های برجسته این اقدام برنامه‌ریزی دقیق جهت بازدید میدانی از دبیرخانه‌های سراسر استان بود.

وی تصریح کرد: تیم‌های ارزیابی از کارشناسان حوزه پشتیبانی، مالی و همچنین شوراهای استان شکل گرفت تا از سلیقه‌ای عمل نمودن ارزیابی‌ها جلوگیری شده و در عین حال پس از بررسی مستندات مالی و دبیرخانه‌ای راستی‌آزمایی نیز صورت گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: دبیرخانه شورای آموزش و پرورش استان، با وجود تمام محدودیت‌های کرونایی پس از بازدیدهای میدانی و جمع‌آوری و بررسی کارشناسی مستندات اقدام به صدور کارنما به مناطق کرد تا در صورت هرگونه اعتراض احتمالی به نتایج بررسی عملکرد شوراها به جهت رعایت اصل عدالت و شفاف‌سازی مجدداً در دستور کار بررسی قرار گیرد.

سید مجتبی هاشمی بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های گزارش عملکرد شوراها در این دوره بومی سازی و بازمهندسی شاخص‌های ارزیابی وزارت متبوع از سوی دبیرخانه شوراها است.

وی گفت: دبیرخانه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان بر اساس میزان امکانات محلی و منطقه‌ای، میزان درآمدهای منطبق با شوراها، تراکم نیروی انسانی و دانش‌آموزی و تقسیمات کشوری مناطق تحت پوشش خود را گروه‌بندی نمود و نتایج ارزیابی بر اساس این گروه‌بندی اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار