مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در امور جوانان:

انتخاب و انتصاب دستیاران جوان رؤسای مناطق، در راستای اجرای گام دوم انقلاب

تهران (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در امور جوانان، از اجرای طرح انتخاب و انتصاب دستیاران جوان مدیران مناطق، در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر نقش کلیدی و محوری نسل جوان و پرورش مدیران آینده، در سطح شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب و انتصاب دستیاران جوان رؤسای مناطق، در راستای اجرای گام دوم انقلاب

نیلوفر محلوجی در گفت و گو با پانا گفت: بنا به درخواست مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و ضرورت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، همچنین تاکید بر نقش کلیدی و محوری نسل جوان و پرورش مدیران آینده، انتخاب و انتصاب دستیاران جوان مدیران در مناطق در دستور کار شهرستان‌های استان تهران قرار گرفت.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: با توجه به اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و پرورش مدیرانی جوان، طی نامه‌ای به مناطق از روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خواسته شد تا در خصوص معرفی دستیار جوان خود که واجد شرایط الزامی هستند، اقدام کنند.

محلوجی ادامه داد، در این مرحله از انتخاب، دستیاران جوان با همراهی مدیران منطقه به کسب تجربه‌های مدیریتی در کنار مدیران می‌پردازند و پس از طی این مرحله، در صورت کسب توانایی‌ها و شایستگی‌های لازم و با موافقت مدیر منطقه ابلاغ دستیار جوان به مشاور جوان با حفظ سمت قابل ارتقا خواهد بود.

لازم به ذکر است محدوده سنی دستیار جوان مطابق با محدوده سنی تعریف شده برای جوان در وزارت ورزش و جوانان 18 تا 35سال، است.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار