مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب رتبه برتر کشوری شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب رتبه برتر کشوری شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی با اعلام این خبر، افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته وزارت متبوع از استان‌های مختلف کشور، شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

وی با تبریک این افتخار آفرینی، بیان کرد: در این ارزیابی ها استان های همدان، اصفهان، کرمانشاه و ایلام نیز حائز رتبه های برتر شدند.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک شدن به هفته «گرامی‌داشت شوراهای آموزش و پرورش» گفت: به منظور پاسداست مشارکت بخش‌های مختلف جامعه در حمایت و همراهی با برنامه‌های آموزش و پرورش و بسط فرهنگ مشارکت هفته پایانی دی ماه به عنوان هفته شوراهای آموزش وپروش نام گذاری شده است و هرسال با حضور مقامات عالی دولت از شوراهای برتر کشور تجلیل می‌شود.

شایان ذکر است: روز جمعه 24دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، ارتقاء فرهنگ وقف و خیریه آموزشی، روز شنبه 25 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، الگوی مدیریت هیأت امنایی، روز یکشنبه 26 دی ماه با عنوان نقش آفرینی فعال خانواده‌ها و فرهنگیان در مدیریت و تحول منطقه، روز دوشنبه 27 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، حمایت و نظارت محلی و کاهش تمرکز، روز سه شنبه 28 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها، روز چهارشنبه 29 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، مردمی سازی تعلیم و تربیت و روز پنجشنبه سی ام دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، زمینه ساز تحقق گام دوم انقلاب در تعلیم و تربیت، نام‌گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار