معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس:

عامل رشد و پیشرفت پیشتازان، شادابی و نشاط مربیان است

سرچهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد شادابی و نشاطی که در میان مربیان شهرستان سرچهان وجود دارد و آن را به دانش‌آموزان انتقال می دهند، عامل پیشرفت و رشد پیشتازان این شهرستان در سطح استان دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۲۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس و رئیس سازمان دانش‌آموزی استان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرروش استان فارس، در بازدید از فعالیت‌های پرورشی شهرستان سرچهان، در مراسمی از مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز این شهرستان تجلیل کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و آرمان‌ها و اهداف بسیج به نقش فرهنگیان در جنگ تحمیلی و پس از آن در قالب بسیج معلمان، پرداخت و معلمان را عناصر تاثیر‌گذاری در جنگ تحمیلی دانست.

جهانبخش بانشی، از اقدامات انجام شده در شهرستان سرچهان از جمله ایجاد دارالقرآن و کانون‌های پرورشی، دینی، قرآنی و توجه معلمان پرورشی به دانش‌آموزان قدردانی کرد و ظرفیت‌های شهرستان سرچهان را فراتر از اینها دانست و افزود: باید فعالیت‌ها و موفقیت‌های این شهرستان در سطح کشور دیده شود.

امید اسماعیلی، رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرروش فارس، در ادامه به نقش اثرگذار و مهم برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی و نهادینه کردن آن در میان دانش‌آموزان، پرداخت و گفت: یکی از اهداف سازمان دانش‌آموزی، تلاش در راستای ایجاد استقلال در دانش‌آموزان است.

امید اسماعیلی، سر لوحه قرار دادن نظم و انضباط، در فعالیت‌ها را از دیگر اهداف این فعالیت‌ها برشمرد.

اکبر ابراهیمی، از مربیان پیشکسوت پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با پانا، شادابی و نشاطی که در میان مربیان شهرستان سرچهان وجود دارد و آن را به دانش‌آموزان انتقال می دهند را عامل پیشرفت و رشد پیشتازان این شهرستان در سطح استان دانست.

ابراهیمی با تاکید بر نقش شادابی و نشاط در انتقال آموزش به فراگیران در هر سطحی، گفت: امیدواریم نشاط از شهرستان سرچهان به کل استان و از آن جا به کل کشور انتقال یابد تا آموزش و پرورش در این شرایط کرونایی به محیطی مطلوب برای دانش‌آموزان تبدیل شود.

در پایان این مراسم از مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی با حضور رئیس و معاونان سازمان دانش‌آموزی استان فارس تجلیل شد.

خبرنگار: زهرا خرم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار