مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

ارتقای سطح تحصیلی فرهنگیان بسیجی، رویکرد مهم هیئت اندشه‌ورز بسیج فرهنگیان است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس عنوان کرد ارتقای سطح تحصیلی فرهنگیان بسیجی و کمک به آموزش و پرورش، از رویکردهای مهم هیئت اندشه‌ورز بسیج فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سطح تحصیلی فرهنگیان بسیجی، رویکرد مهم هیئت اندشه‌ورز بسیج فرهنگیان است

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جلسه هم اندیشی و نشست صمیمانه اعضای هیئت اندشه‌ورز بسیجیان فرهنگی استان فارس در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان استان فارس، با اشاره به اینکه بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند، هدف از بزرگداشت هفته بسیج را تاکید بر تبیین ظرفیت‌ها، دستاوردها و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی دانست.
محمدعلی زارعی با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان به ویژه فرهنگیان بسیجی و جانباز یاد و خاطره شهدای بسیجی و جبهه مقاومت به ویژه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی که در دفاع از ارزش‌ها و حفظ دستاوردهای نظام و آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده را گرامی داشت.
وی تفکر و مدیریت بسیجی را حلقه گمشده امروز در بخش‌های مختلف مدیریتی کشور دانست و افزود: اندیشه بسیج هر جا وارد شده راه را برای حل مشکلات گشوده و افتخار و اقتدار آفریده است.

فرهاد اسماعیلی، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این جلسه، تقویت معرفت دینی، ارتقای سطح تحصیلی فرهنگیان بسیجی، کمک به آموزش و پرورش برای گسترش تفکر بسیجی در تعلیم و تربیت نسل آینده را در اولویت‌ها و از رویکردهای مهم هئیت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان برشمرد.

در پایان با حضور اعضای هیات اندیشه‌ورز و شورای معاونان از فرهنگیان بسیجی و جانباز شاغل در اداره کل با اهداء گل و لوح تقدیر، قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار