تمدید ثبت‌نام جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه

بیرجند (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تمدید ثبت‌نام جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه

غلامرضا اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: بر اساس نامه واصله از معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسب درخواست‌های متعدد استانها و با هدف جلب مشارکت حداکثری ذینفعان و نیز فرصت سازی برای شناسایی افراد ذیصلاح، مهلت ثبت نام در جشنواره تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه تا ۱۲آذر ماه سال جاری تمدید شد.
غلامرضا اشرفی افزود: این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار بوده و در دو مرحله استانی و کشوری و در سه بخش: صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تاکنون در خراسان جنوبی ۴۲۲کارگر و گروه کار و ۴۰واحد کارگری جهت رقابت در این دوره جشنواره در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از مجموع ۴۲۲ مورد ثبت نام صورت گرفته در بخش کارگر و گروه کار نمونه در استان؛ ۳۰۰ مورد در بخش صنعت، ۷۵ مورد در بخش خدمات و ۴۷ مورد در بخش کشاورزی بوده است.

اشرفی گفت: برابر استعلام اخذ شده از سامانه، تاکنون بیشترین تعداد ثبت نام در بخش کارگر و گروه کار نمونه مربوط به شهرستانهای بیرجند و طبس؛ و در بخش ثبت نام واحد نمونه مربوط به شهرستانهای بیرجند و قائنات بوده است.
وی خواستار مشارکت حداکثری جامعه کارگری و کارفرمایی استان در این رقابت شد و گفت: با عنایت به تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره، متقاضیان می‌توانند در زمان باقی مانده جهت ثبت‌نام به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

ارائه شیوه‌های نوین در کار (بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات، کاهش زمان تولید، افزایش بهره وری)؛ اختراع، ابتکار (ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فنآوری، خدمات و تولید محصول (صنعتی یاکشاورزی) در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید و صرفه جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه‌های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه جویی در نهاده‌های تولید نسبت به سال‌های گذشته مهمترین شاخص‌های معرفی و ارزیابی کارگر و گروه کار نمونه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار