معاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:

آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از كارگران و گروه های كار نمونه در استان خوزستان

خبرگزاری پانا: معاون رفاه و امور اجتماعی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز ‌فرآیند ثبت نام بیست و پنجمین« جشنواره امتنان از كارگران و گروه های كار نمونه سال ۹۲» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رفاه و امور اجتماعی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز ‌فرآیند ثبت نام بیست و پنجمین« جشنواره امتنان از كارگران و گروه های كار نمونه سال ۹۲» خبر داد.
عبدالكریم انصاری زاده اظهار كرد:‌ كارگران و گروه های كار در مرحله مقدماتی تا تاریخ ۱۵ مهر سال جاری می توانند در سامانه kn92.mcls.gov.ir ثبت نام كنند.
وی ملاك و معیار معرفی كارگران نمونه در مرحله مقدماتی را در حد رعایت شئون اسلامی و اصول اخلاق مسوولیت پذیری، وجدان كاری، نظم و انضباط و در مجموع حسن انجام كار كافی اعلام كرد.
انصاری زاده افزود: كسانی كه در مرحله مقدماتی در سامانه ذكر شده ثبت نام كرده اند، در سطح شركت یا واحد اقتصادی خود در ایام دهه فجر مورد تشویق قرار می گیرند.
وی شرط راه یابی به مراحل استانی و كشوری را داشتن ایده جدید، خلاقیت و ابداع عنوان كرد و گفت: از بین افراد ثبت نام شده در مرحله مقدماتی، كارگرانی كه با ابداع، اختراع یا جایگزینی ها توانسته اند سودآوری ارزی و ریالی یا صرفه جویی ارزی- ریالی را برای واحد خود به دست اوردند مجوز ورود به مراحل بالاتر را دریافت می كنند.
معاون رفاه و امور اجتماعی اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح كرد: از رتبه های برتر استانی در هفته كارگر تجلیل خواهد شد.
وی اظهار كرد: در نهایت راه یافته گان به مرحله كشوری به عنوان كارگر نمونه كشور طبق روال سال های گذشته ضمن دیدار با رییس جمهور در روز كارگر هدایایی دریافت می كنند.
انصاری زاده خواستار مشاركت كارفرمایان در معرفی كارگران واحد خود به طور فعال شد.
گفتنی است: این جشنواره در سه سطح مقدماتی، استانی و ملی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار