مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد :

ثبت نام مرحله مقدماتی بیست و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه

خبرگزاری پانا : مهندس شیوندی از آغاز ثبت نام مرحله مقدماتی بیست و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ، داود شیوندی گفت : در راستای اجرای ماده 195 قانون کار جمهوری اسلامی ایران به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد،متخصص و مبتکر همه ساله وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی به طرق مقتضی نسبت به انتخاب و معرفی کارگران و گروه های کار نمونه سال در بنگاههای تولیدی ،صنعتی،کشاورزی و خدماتی سراسر کشور اقدام می نماید.

مهندس شیوندی افزود: تاکنون تعداد 332 نفر از کارگران نمونه استان ثبت نام نموده اند و سایر کارگران علاقمند واجد شرایط نیز می توانند تا تاریخ 15/8/1392 به سایت مربوطه به آدرس wwwkn92.mcls.gov.ir یا به ادارات تعاون،کارورفاه اجتماعی سراسر استان مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی تصریح کرد معرفی کارگران نمونه در 3 مرحله مقدماتی،استانی و کشوری انجام می شود. منتخبین مرحله مقدماتی در بنگاههای اقتصادی،منتخبین مرحله استانی در دهه مبارک فجر و منتخبین مرحله ملی در هفته کارگر طی مراحل و فرآیندهای جشنواره معرفی و مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار