ثبت نام بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه 1396 استان البرز

مدیر امور اجتماعی و رفاه استان البرز از ثبت نام بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه 1396 استان البرز از تاریخ 25 آذرماه لغایت 25 دیماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۳۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، حسین فلاح نژاد مدیر امور اجتماعی و رفاه استان البرز از ثبت نام بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه 1396 استان البرز از تاریخ 25 آذرماه لغایت 25 دیماه سال جاری خبر داد.

وی درخصوص این جشنواره اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه استان که امسال از سوی وزارت متبوع بعنوان جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید نامگذاری گردیده در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید و به منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی همه ساله طی فراخوانی برگزار می شود .

فلاح نژاد ادامه داد: کلیه فعالان عرصه کار، تلاش استان اعم از کارگران، گروه های کار وواحدهای نمونه مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای تولیدی و اقتصادی استان می توانند به منظور شناساندن خود به جامعه هدف وشرکت در این جشنواره از تاریخ 96/9/25 لغایت 96/10/25 به مدت یک ماه در سامانه الکترونیکی جشنواره به آدرس emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند .

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه ارایه کلیه مدارک خواسته شده در سامانه ثبت نام توسط ثبت نام کنندگان الزامی است افزود: کلیه موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز می باشد و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارایه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد .

وی بیان کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین های جامعه کار و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد وطی مراسمی با حضور مسئولین استان و وزارت متبوع تجلیل می شوند.

شایان ذکر است ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در استان به مدیریت اجتماعی ورفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار