مدی کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

باید در آموزش و پرورش شایسته‌سالاری اصل باشد

بجنورد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی اظهار کرد راهبران آموزشی، بازوان قوی آموزش و پرورش در مدارس هستند که با تمام کم و کاستی‌های آموزش و پرورش آشنایی کامل دارند، ولی از هیچ نوع کار و فعالیتی دریغ نمی‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
باید در آموزش و پرورش شایسته‌سالاری اصل باشد

مهدی مودی، مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی، در جمع تخصصی نمایندگان راهبران آموزشی و تربیتی، با اشاره به اینکه باید در آموزش و پرورش شایسته سالاری در اصل باشد، افزود: راهبران آموزشی مدارس به عنوان سفیران تحول در آموزش و بازوان توانمند کیفیت بخشی به برنامه‌های آموزشی و پرورشی هستند.

وی با بیان اینکه راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستاها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد، افزود: راهبران آموزشی باید از تخصص و مهارت های علمی برخوردار باشند تا در جلسات با ارائه طرح و راهکارهای موثر در راستای کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و انتقال به وزارت، مورد بررسی و رفع مشکل قرار بگیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: بیماری کرونا باعث شد تا جایگاه معلمی به جایگاه اصلی خود برگردد.

در ابتدای این جلسه، معاون آموزش ابتدایی استان ضمن اهمیت کار راهبران آموزشی و تربیتی به قسمتی از شرح وظایف راهبران و فعالیت هایی که بر عهده دارند پرداخت و در خصوص توجه به کیفیت گرایی در آموزش و پرورش مخصوصا دوره ابتدایی اشاره کرده و نقش راهبران آموزشی و پرورشی در این مهم را با اهمیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار