همزمان با سراسر کشور؛

آیین شور عاطفه‌ها در مدارس شهرستان بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - مراسم شور عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان در تمام مدارس شهرستان و به‌صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد شهید مدنی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین شور عاطفه‌ها در مدارس شهرستان بهاباد برگزار شد

مراسم شور عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و رئیس کمیته امداد و جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان در تمام مدارس شهرستان و به‌صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد شهید مدنی شهرستان بهاباد برگزار شد.

علیرضا قطب‌الدینی، مدیر آموزش و پرورش بهاباد در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تسلیت شهادت رهبر جبهه مقاومت، سیدحسن نصرالله و دیگر همراهانش در پی جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی افزود: همانطور که پیشوایان دینی و ائمه اطهار(ع) به احسان و نیکوکاری سفارش کرده‌اند در این راستا برپایی شور عاطفه‌ها که همه‌ساله در اوایل بازگشایی مدارس از سوی آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، اقدامی قابل تحسین و ستودنی است.

قطب‌الدینی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی جهت تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند موجب می‌شود که هیچ کودکی به دلیل نبود پوشاک، لوازم تحریر و کتب از مدرسه و به تبع آن از امر تحصیل بازنماند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد نیز با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند گفت: این پایگاه‌ها از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره آموزش و پرورش برای جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست با توجه به آغاز سال تحصیلی و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند برپا شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری ابراهیمی‌بشکانی، امام جمعه شهرستان بهاباد نیز ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله و سردار سپاه اسلام، عباس نیلفروشان و همراهانشان به اهمیت کمک و احسان به دیگران از نگاه قرآن در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: شور عاطفه‌ها از جمله اقدام‌ها و برنامه‌های بسیار مثبت و ارزشمند فرهنگی است که همه‌ساله با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید در راستای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌بشکانی تصریح کرد: باید محبت و دوستی را در خود حفظ و آن را به دیگران منتقل کرد. عاطفه و محبت تنها برای فقر نیست بلکه جایی که ظلم می‌بینیم باید عاطفه به جوش آید.

وی با اشاره به ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل در لبنان و فلسطین و ضرورت عدم بی‌تفاوتی در مقابل آن گفت: در فلسطین و لبنان، بدترین جنایات می‌شود که نباید گفت این‌ها به ما چه ارتباطی دارد بلکه عاطفه انسانی این است که انسان در همه عرصه‌ها به یاد مظلومین و مبارزه با ظلم باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌بشکانی خاطرنشان کرد: امید می‌رود مردم ایران اسلامی در این روزها به یاری کودکان و نوجوانان نیازمند بشتابند و در آغاز سال تحصیلی جدید، زمینه‌ساز شادی این کودکان همانند کودکان خود باشند.

درپایان، مسئولان و دانش‌آموزان، پاکت‌های کمک خود به دانش‌آموزان نیازمند را در صندوق شور عاطفه‌ها انداختند.

اجرای دکلمه، شعر، سرود و قرائت پیام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار