مسئول سازمان دانش آموزی استان فارس خبرداد:

پویش دلنوشته دانش‌آموزی «دانش آموزان حزب الله» برگزار می‌شود

فارس(پانا) - مسئول سازمان دانش آموزی فارس از برگزاری پویش دل‌نوشته دانش‌آموزان حزب‌الله در استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش دلنوشته دانش‌آموزی «دانش آموزان حزب الله» برگزار می‌شود

محمد امین کرم زاده مسئول سازمان دانش آموزی استان فارس از برگزاری پویش دل‌نوشته دانش‌آموزان حزب‌الله در استان فارس خبر داد و گفت: شهادت جان‌سوز سرباز فداکار اسلام، سید حسن نصرالله، به دست دولت تروریستی اسرائیل بار دیگر پرده از چهره کریه و دشمنانه اسرائیل جنایت‌کار و دشمنان برداشت.

وی در ادامه گفت: سید حسن نصرالله، اسوه ایمان، ایثار، و ولایت‌پذیری و نمونه‌ای از تربیت‌شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود اینک نام زیبای این شهید سرافراز در حال حاضر به رمز عملیات نابودی نظام سلطه و در رأس آن آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است.

مسئول سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: در همین راستا خبرگزاری پانا استان فارس و سازمان دانش‌آموزی این استان در نظر دارد، پویش بزرگ دل‌نوشته دانش‌آموزان را به‌پاس سال‌ها مجاهدت ایشان در جبهه‌های نبرد داخلی و خارجی و دفاع از کشورهای اسلامی فلسطین، لبنان و غزه با عنوان "دانش‌آموز حزب‌الله" برگزار نماید.

به گزارش پانا، دانش‌آموزان علاقه‌مند در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند دل‌نوشته‌های خود را به همراه مشخصات و نام منطقه از طریق پیام‌رسان شاد به شماره ۰۹۳۸۹۸۴۱۵۹۱ ارسال نمایند همچنین دل‌نوشته‌های برتر در سایت خبرگزاری پانا منتشر از برگزیدگان تجلیل خواهد شد. 

 آخرین‌مهلت ارسال آثار پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۵ مهرماه خواهد بود.

فارس

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار