مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

شور عاطفه‌ها حرکتی نمادین برای اجرای سنت الهی است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، جشن شور عاطفه‌ها را حرکتی نمادین برگرفته از خصلت نوع‌دوستی ایرانیان برای اجرای سنت الهی یعنی حق‌پرستی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها حرکتی نمادین برای اجرای سنت الهی است

مسعود سعادتی در مراسم شور عاطفه‌ها که به صورت متمرکز استانی در دبستان دولتی دخترانه ترقّی ناحیه یک تبریز برگزار شد با تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرماندهان جبهه مقاومت گفت: قطعا این حوادث نشانگر نزدیک بودن وعده الهی و رسیدن حق است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مردم ایران همیشه در کنار مظلوم و حق بوده‌اند و همین روال در سرزمین ایران، رنگی ابدیت دارد، افزود: اسرائیل با وعده و وعید پوچ نسبت به عده‌ای بی‌خبر، مردم مظلوم فلسطین را آواره کرده است.

سعادتی گفت: یکی از سنت‌های مهم پروردگار، حق‌پرستی است و این اتفاق زمانی منجر به پیروزی است که متحد شویم و پای میدان بیاییم و امروز شما برای کمک به محرومین جمع شده‌اید و در واقع دارید پابه‌پای هم نماد حرکت برای اجرای سنت الهی را اجرا می‌کنید.

وی تاکید کرد: جشنواره شور عاطفه‌ها حرکتی برای نشان دادن پای کار بودن ملت است که سرآغاز آن همیشه از مدارس، سنگر علم و دانش بوده است.

غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، دانش‌آموزان را پای کار عاطفه‌ها عنوان کرد و گفت: پیامی که از طرف دانش‌آموزان در این کار خیر اعلام می‌شود، همبستگی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه این برنامه نمادین است که در اکثر مدارس استان در حال اجرا است، گفت: قدم خیر برای محرومین همیشه ارزشمند و ماندگار بوده و نشاط‌بخش است.

وی گفت: اگر سرداران اسلام، ایران و مقاومت نبود قطعا جنایات بسیار زیادی شاهد بودیم و الان هم اگر همکاری و مشارکت معلمان و دانش‌آموزان و اولیا نبود، محرومین از نعمت همیاری برخوردار نبودند.

ملامهدی خاطرنشان کرد: معلمان، همیار امدادگران هستند و این موضوع باعث موفقیت محرومین در عرصه‌های علمی نیز بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار