مدیرکل آموزش و پرورش‌ استان البرز:

شور عاطفه‌ها مسیری برای ترویج فرهنگ انسان‌دوستی است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: شور عاطفه‌ها مسیری برای ترویج فرهنگ انسان‌دوستی است و کمک به همنوع، همکلاسی و هموطن، جوانه امید را در جامعه گسترش داده و دشمن که در راستای ایجاد ناامیدی در حال تلاش است را بر زمین می‌زند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها مسیری برای ترویج فرهنگ انسان‌دوستی است

آیین متمرکز شور عاطفه‌ها با حضور فرماندار شهرستان کرج، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در دبیرستان 13 آبان ناحیه یک کرج برگزار شد.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مجاهد سیدحسن نصرالله، گفت: شور عاطفه‌ها مسیری برای ترویج فرهنگ انسان‌دوستی است.

وی افزود: اینگونه مراسم به ما نشان می‌دهد که ممکن است کسانی در اطراف ما باشند و به کمک و نگاه خیرخواهانه ما نیاز داشته باشند و این کمک می‌تواند اقسام مختلفی از جمله کمک مالی، معنوی، مشاوره‌ای و... داشته باشد.

حجرگشت ادامه داد: کمک به همنوع، همکلاسی و هم‌وطن، جوانه امید را در جامعه گسترش داده و دشمن که در راستای ایجاد ناامیدی در حال تلاش است را بر زمین می‌زند. ایجاد روحیه امیدواری و ترویج فرهنگ حمایت از نیازمندان در عرصه‌های مختلف، افزایش مودت و همبستگی در میان نسل جوان و جامعه را رقم می‌زند.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار