مراسم گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله در سلطانیه

سلطانیه (پانا) - مراسم گرامیداشت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله در آموزشگاه شرف شهرستان سلطانیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۱۲.۵۹M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۵۳ دانلود فایل

 در این مراسم معصومه امانی مدیر مدرسه شرف ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رهبر مقاومت سید حسن نصرالله نسبت به تبیین پیام مهم رهبری و چرایی لزوم پاسخ مشروع و مقتدرانه ایران نسبت به جنایات اسرائیل بر اساس مطالبات عمومی برای دانش‌آموزان پرداخت و از همه دبیران و دانش‌آموزان خواست ادامه‌دهنده راه شهیدان مقاومت باشند تا مسیر آزادی همچنان با قدرت تداوم داشته باشد و راه این شهید عزیز پر‌قدرت‌تر از همیشه ادامه پیدا کند و مسیر نابودی رژیم جعلی صهیونیستی هموارتر از همیشه شود .

همچنین فاطمه خالقی مشاور آموزشگاه نیز با اشاره به اینکه راه او که امروز به یک مکتب انسان‌ساز و نقطه رهایی‌بخش مردم بی‌پناه و پناهگاه زنان و کودکان آواره غزه، فلسطین و لبنان تبدیل شده است بیان کرد: با شتاب افزونتر و گام‌های استوارتر هر لحظه به صبح پیروزی نزدیک می‌شویم صبحی که تحقق وعده الهی در ریشه‌کن شدن ستمکاران و کوتاه شدن دست مستبدان و حامیان وجدان ستیزشان را نظاره کنیم.

 سیده صبا صفوی دبیر هنر آموزشگاه در مصاحبه با خبرنگار پانا  در خصوص چگونگی ادامه راه شهدای مقاومت بیان کرد: در اولین قدم باید رهبران مقاومت را بشناسیم، هدف آنها را سرمشق و الگوی خود قرارداده و قدم در راه آنها نهاده، حامی مظلومان باشیم .

 گفتنی است در این مراسم برنامه‌هایی همچون قرائت سه مرتبه فاتحه به روح شهید مقاومت، قرائت زندگینامه شهید سید حسن نصرالله و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اجرا شد .

خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگار سحر مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار