رتبه ۲ رقمی کنکور سراسری رشته علوم انسانی:

مهمترین عامل موفقیت حفظ استمرار و پیوستگی در مسیر کنکور است

شهریار (پانا) - دارنده رتبه ۴۶ کنکور سراسری در رشته‌ علوم انسانی، مهمترین عامل موفقیت خود را حفظ استمرار و پیوستگی مداوم در مسیر کنکور دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

فرزان عبدالمالکی، دانش‌آموز دبیرستان فرهنگیان فاز 3 اندیشه که در کنکور سراسری علوم انسانی سال ۱۴۰۳ موفق به کسب رتبه ۴۶ شد در ارتباط با زمان شروع مطالعه‌ هدفمند و جدی خود در گفت‌وگو با پانا گفت: «شروع مسیر مطالعاتی هدفمند برای کنکور را از مرداد ۱۴۰۲ یعنی سال دوازدهم تحصیلی آغاز کردم و با شروع سال تحصیلی، مطالعه را ادامه دادم. به‌طور میانگین روزانه 8 تا 9 ساعت مطالعه مفید می‌کردم و گاهی اوقات این مدت زمان را تا ۱۰ ساعت هم افزایش می‌دادم.»

عبدالمالکی، حس ناامیدی را سد راه موفقیت دانست و بیان کرد: «در هر مسیری برای به دست آوردن نتیجه‌ مطلوب گاهی ممکن است حس ناامیدی به فرد دست دهد و او را از برنامه‌ و اهدافی که دارد دور کند ولی باید خیلی زود، حال روحی خود را بهبود دهد و پرقدرت‌تر از قبل در راستای هدف و موفقیت گام بردارد و اجازه ندهد حس ناامیدی بر وی چیره شود.»

وی ضمن تشکر ویژه از والدین خود، معلمان و کادر مدرسه‌ای که در آن تحصیل کرده بود، خطاب به والدینی که فرزندشان داوطلب کنکور است، توصیه کرد: «فضای خانه را برای فرزند خود آرامش‌بخش کنید تا بتواند با آرامش بیشتری روی دروس تمرکز کند. هر چقدر که فضای خارج از خانه تنش‌آور است بالعکس فضای خانه باید به‌گونه‌ای باشد که فرزند آن‌ها به آرامش برسد.»

رتبه ۴۶ کنکور انسانی سال ۱۴۰۳، مهمترین عامل در موفقیت خود را حفظ استمرار و پیوستگی مداوم در مسیر دانست و گفت: «در این مسیر هیچگاه 100 و صفر نبودم و سعی کردم مسیر ممتدی را حفظ کنم و یک میانگین مطالعه و حل سؤال و تستی را در هر روز دوران طلایی داشته باشم. همچنین به دانش‌آموزان کنکوری‌ سال ۱۴۰۴ توصیه می‌کنم که درگیر حواشی و اخبار و شایعات نشوند و تمرکز خود را روی مسیر مطالعاتی و دروس مهم و بهبود عملکرد خود بگذارند تا بتوانند نتیجه‌ مطلوبی به‌دست آورند.»

وی برای همه‌ی داوطلبان کنکور آرزوی موفقیت کرد و خطاب به آن‌ها بیان کرد: «بدون شک هر رویایی که در ذهن خود دارید را می‌توانید با تلاش و پشتکار به دست آورید. تا می‌توانید رویاهای بزرگ داشته باشید و به خدا توکل کنید.»

حجم فایل ویدیویی : ۲۶.۱۹M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۶:۰۰ دانلود فایل
خبرنگار : دانش آموز: محمد کلوخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار