مدیر سازمان دانش‌آموزی گیلان:

شرکت دانش‌آموزان در اردو‌‌های تشکیلاتی، تمرینی برای حضور در اجتماع است

گیلان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گیلان با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی ملی پیشتازان گفت شرکت دانش‌آموزان در اردو‌‌های تشکیلاتی، شاخه‌ای از تربیت اجتماعی و تمرینی برای حضور در اجتماع است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت دانش‌آموزان در اردو‌‌های تشکیلاتی، تمرینی برای حضور در اجتماع است

حجت‌الله قربان‌زاده، مدیر سازمان دانش‌آموزی گیلان در گفت‌وگو با خبر‌نگار پانا با اشاره به اعزام دانش‌آموزان پیشتاز به اردوی ملی گفت: «اردوی ملی پیشتازان که یک اردوی تشکیلاتی است. در اردوگاه‌های دانش‌آموزی با هدف مهارت‌آموزی و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان اجرا می‌شود. امسال نیز با همین اهداف، سازمان دانش آموزی اقدام به برگزاری این اردو در اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر تهران کرد.»

قربان‌زاده در مورد تعداد شرکت‌کنندگان در این اردو خاطرنشان کرد: «از استان گیلان طبق سهمیه‌بندی سازمان مرکز، تعداد 7 دانش‌آموز پیشتاز پسر به همراه 7 مربی پیشتاز مرد و 7 دانش‌آموز دختر به همراه 7 مربی زن در این اردو حضور می‌یابند. زمان برگزاری اردو برای پسران 14 تا 18 مرداد که اکنون در حال انجام است و اردوی دختران نیز 21 تا 25 مرداد برگزار خواهد‌ شد.»

وی افزود: «اردوهای تشکیلاتی، فرصتی طلایی برای دانش‌آموزان است تا مهارت‌های اجتماعی را در گروه همسالان و با نظارت مربیان بیاموزند و تمرینی جهت حضور در اجتماع است.»

دانش‌آموزخبرنگار: بنیامین مهرآئین‌شلمانی

خبرنگار : دانش‌آموز: بنیامین مهرآئین‌شلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار