رئیس پلیس راهور استان گلستان

جان‌باختن یک جوان 17 ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با تراکتور در بندرگز

گرگان(پانا)-رئیس پلیس راهور استان گلستان از مرگ یک جوان 17 ساله بر اثر تصادف در شهر بندرگز خبر داد و گفت: در شهر بندرگز راکب موتور سوار بر اثر تصادف با تراکتور، جان خود را از دست داد.

کد مطلب: ۸۲۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جان‌باختن یک جوان 17 ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با تراکتور در بندرگز

ایوب شرافتی اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تراکتور زراعی در شهرستان بندرگز رخ داد متاسفانه راکب موتورسوار جان خود را در این حادثه از دست داد.

وی از مرگ جوان موتورسوار در شهر بندرگر خبر داد و تصریح کرد: این جوان 17 ساله که راکب موتورسیکلت بود روز گذشته بر اثر تصادف با یک دستگاه تراکتور به شدت مجروح شده و به مراکز درمانی انتقال داده می‌شود که متاسفانه بعد از یک الی دو ساعت دیگر جان خود را از دست می‌دهد.

* اوج ترافیک را در شهریورماه جاری در گلستان پیش‌رو داریم

رئیس پلیس راهور استان گلستان با اشاره به اینکه در اواخر تعطیلات تابستان شاهد اوج ترافیک در سطح این استان خواهیم بود، ابراز کرد: اوج ترافیک را در شهریورماه جاری قطعا در پیش‌رو خواهیم داشت و رانندگان حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد تصادفات اینچنینی در سطح استان گلستان نباشیم.

شرافتی در خصوص تصادفات جرحی و فوتی خاطرنشان کرد: در صورت وقوع تصادفات جرحی و یا تصادف فوتی، رانندگان نباید وسیله نقلیه را از محل حادثه تغییر و یا جا به جا کنند و باید ظاهر اولیه تصادف حفظ شود تا حق کسی ضایع نشود.

وی در خصوص تصادفات خسارتی افزود: در صورتی که بر اثر تصادف، خسارت جزئی اتفاق بیافتد باید رانندگان وسیله نقلیه خود را به منتهی الیه سمت راست راه هدایت کنند تا سد معبر نشود و با این کار از بروز حوادث و سانحه دیگر جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور استان گلستان اذعان کرد: اگر تصادف خسارتی در حاشیه جاده رخ داد و این تصادف جزیی بود رانندگان باید اتومبیل خود را در کنار و حاشیه جاده قرار دهند تا از ایجاد ترافیک در مسیر جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار