رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کرمان خبر داد:

برگزاری الکترونیک انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس کرمان

کرمان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس سراسر استان کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری الکترونیک انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس کرمان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ مجتبی پارسایی گفت: انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس سراسر استان اعم از دولتی و غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی در سامانه my.medu.ir  انجام می‌شود.

وی افزود: شورای انجمن اولیا و مربیان استان و مناطق، مسئولیت نظارت بر حُسنِ انجام روند انتخاب انجمن اولیا و مربیان را بر عهده دارند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهلت برگزاری انتخابات انجمن مدارس تا ۱۵ مهر است و در این مدت، انتظار می‌رود مدیران محترم مدارس، شرایط لازم برای مشارکت اولیای دانش‌آموزان برای عضویت و انتخابات و زمینه اعتماد آنان به رعایت قوانین انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدرسه را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در مدارسی که امکان برگزاری الکترونیکی را ندارند با هماهنگی کارشناسی انجمن اولیا و مربیان منطقه به صورت دستی و به شیوه سابق برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار