پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

کرمانشاه (پانا) -سید هدایت اله رحمتی موسوی طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

متن پیام رحمتی بدین شرح می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ

"بسیج" در حقیقت ماندگارترین جلوه های از خودگذشتگی و ایثار و میعادگاه عاشقانی است که در راستای داشتن جامعه ای آراسته به فضایل انسانی و تحقق حیات طیبه در آسمان عزت و افتخار، چشم ها را به سمت خویش خیره می نماید.

بسیج‏، ستاره سماواتیان در زمین است. و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران، سنگرنشین سفره هفت‏سین باصفای آزادی است. مرد سنگر و سجاده و سپیده و سبزه و سرخ‏رویی و ستم سوزی.

تشکیلاتی که افتخار داشتن آن تنها برای ملت ایران است و به همت سردار دل ها امروز جلوه هایی از آن را در جبهه مقاومت شاهد هستیم. منطق بسیج رفع تهدیدات و تبدیل آن به فرصت است و امروز با هم افزایی همه اقشار بسیج این منطق می تواند در رفع مشکلات و هموار نمودن مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی را فراهم نماید.

هفته مبارک بسیج مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفی می کنند. بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است. تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت 40 سال از حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

هفته بسیج یادآور ایثار از خودگذشتگی و اخلاص و تکلیف گرایی انسان هایی است که تنها برای قرب الهی و هدف متعالی قدم برمی دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص فرهنگی و دانش آموزی تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار