جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ساف به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را لغو کند

تهران (پانا)- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: حماس و جهاد اسلامی از سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» می‌خواهند به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را لغو و باطل کند.

کد مطلب: ۱۴۸۸۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ساف به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را لغو کند

به نقل از خبرگزاری شهاب، دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین از اعضای رهبری سازمان آزادیبخش فلسطین، ساف خواستند به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را در واکنش به مصوبه کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) مبنی بر مخالفت با تشکیل کشور مستقل فلسطینی لغو و باطل کند.

این درخواست هنگام دیدار رهبران دو جنبش حماس و جهاد اسلامی در دوحه صورت گرفت جایی که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیئتی از رهبران این جنبش پنجشنبه شب با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و محمد الهندی معاون وی دیدار و تازه‌ترین تحولات سیاسی و میدانی مربوط به نبرد طوفان الاقصی را بررسی کردند.

دو هیئت فلسطینی حماس و جهاد اسلامی بر مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین در مقابله با تشدید نسل کشی‌های خونباری که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود و همچنین مقابله با عملیات تخریب هدفمند این رژیم در نوار غزه که در صدد نابودی همه نشانه‌های حیات انسانی است تاکید کردند و از عملکرد مقاومت قهرمان که هر روز ضربات منحصر به فردی را به رژیم صهیونیستی وارد می‌کند و توانسته است این رژیم را در تحقق اهداف اعلانی ناکام گذارد، تمجید کردند.

رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین در این نشست دوجانبه در دوحه تلاش‌های سیاسی صورت گرفته در همه زمینه برای توقف جنگ علیه ملت فلسطین به خصوص تلاش‌های برادران میانجی گر را بررسی و بر اتکای هیئت مقاومت بر پایداری ملت فلسطین و مقاومت آن و دستاورد‌هایی که در طول ده ماه گذشته محقق کرده است تاکید کردند.

دو طرف تاکیدکردند که نبرد طوفان الاقصی یک دستاورد ملی راهبردی بوده است و واقعیت‌های جدیدی را در عرصه نبرد با رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است که این دستاورد باید مبنای کار قرار بگیرد و در آینده متراکم‌تر شود.

رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین بر این باورند که در سایه موضع اعلامی کنست در مخالفت با حق مردم فلسطین در تشکیل کشور مستقل فلسطینی، گروه ملی فلسطین امروز خواستار اتخاذ موضع واحد و یکپارچه‌ای برای مقابله با این تلا شهای صهیونیستی برای حذف آرمان فلسطین و اتکار بر دستاورد‌های طوفان الاقصی است. رهبران فلسطینی در نشست دوحه از کادر رهبری ساف نیز خواستند به رسمیت شناختن کشور فلسطین را لغو و باطل کند و در همین حال بر حق ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس و حق بازگشت آوارگان فلسطینی تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار