معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری:

ترور ‌شهید السنوار‌ حکایت از ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی دارد

شهرکرد (پانا) - معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور در نشست کرسی آزاد‌اندیشی‌‌ که به‌مناسبت شهادت مجاهد قهرمان یحیی السنوار در دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد ترورهای رژیم غاصب صهیونیستی را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم در مقابله با مقاومت دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۱۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ترور ‌شهید السنوار‌ حکایت از ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی دارد

علیرضا اسماعیلی در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گفت: امروزه باند تروریست صهیونیستی نتوانسته است به هدف خود که نابودی مقاومت است برسد و روی به ترور فرماندهان مقاومت آورده است، اما نمی‌داند که با این ترورها هرگز مقاومت از بین نخواهد رفت بلکه افراد بیشتری مانند فرماندهان مقاومت تربیت می‌شوند که در آخر بانی نابودی این توده سرطانی می‌شوند.

وی با تسلیت گفتن شهادت شهید یحیی السنوار او را یک قهرمان شجاع توصیف کرد و افزود: شهادت یحیی السنوار این مجاهد بزرگ، افراد بسیاری را متاثر ساخت و قطعا این شهید برجسته الگوی بسیاری از رزمندگان مقاومت خواهد شد، که این رژیم غاصب را از روی زمین محو خواهند کرد.

معاون سیاسی سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: شهید السنوار ۲۳ سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند و این دوره زندانی نه تنها از اراده این مجاهد برای مبارزه نکاست بلکه اراده او را برای مقابله و مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی بیشتر کرد.

وی اظهار کرد: نگاه اسرائیل و آمریکا این بود که شهید السنوار شاید در مکانی دور از میدان جنگ باشد اما طبق فیلمی که منتشر شده بود آشکار شد که شهید السنوار تا آخرین لحظات عمر خود مبارزه کرد و ایستادگی کرد و در نهایت به فیض بزرگ شهادت نائل آمد.

اسماعیلی در پایان تشریح کرد: اکنون که تمام جنایتکاران عالم به سر سپردگی آمریکای خونخوار با عناوین حقوق بشر و این‌گونه حرف‌های تو‌خالی قصد توجیه کردن جنایات رژیم صهیونیستی را دارند، جامعه دانشجویی کشور باید با روشنگری و تبیین‌ عمومی، اذهان عموم را برای مقابله با این رژیم سفاک آماده کنند، باشد که با نابودی این رژیم غاصب نماز قدس را همه با هم در قدس شریف بخوانیم.

خبرنگار : مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار